5–Niainga ity mpamafy hamafy voa. Nony namafy izy, ny voa sasany dia latsaka teny amoron-dalana ka voahosin'ny mpandalo ary lanin'ny voro-manidina; 6ny voa sasany kosa latsaka teny ambony vatolampy, ka vao naniry dia nalazo satria tsy ampy hamandoana; 7ny voa sasany indray latsaka tany anaty tsilo, ka niara-naniry tamin'ny tsilo dia voageja; 8ary ny voa sasany latsaka tamin'ny tany tsara, ka naniry ary namoa zato heny.
Avy nilaza izany i Jesoa, dia niantso hoe:
–Izay manan-tsofina hihainoana, aoka hihaino!
9Nanontanian'ny mpianany ny dikan'ilay fanoharana i Jesoa, 10ka namaly hoe:
–Ianareo no natao hahalala ny tsiambaratelo momba ny Fanjakàn'Andriamanitra; fa ho an'ny hafa kosa dia ankamantatra saro-pantarina no itenenana izany, hany ka
«hijery izy fa tsy hahita
ary hihaino fa tsy hahafantatra8.10 Is 6.9, voatsiahy araka ny dkt grika tranainy Septoazinta..»
11–Koa izao àry no dikan'ilay fanoharana teo. Ny voa dia ny tenin'Andriamanitra. 12Ireny teo amoron-dalana dia izay mahaheno ihany; kanjo avy ny devoly, ka manaisotra ny teny tao am-pony sao mino izy ka ho voavonjy. 13Ireny teo ambony vatolampy kosa dia izay mahaheno sady mandray ny teny an-kafaliana nefa tsy mandatsaka lalina izany ao aminy; mba mino vetivety ihany izy, kanjo mihemotra amin'ny fotoana fitsapana. 14Ny latsaka teo amin'ny tsilo indray dia izay mahaheno ihany koa; kanjo eny an-dalam-pivahiniana, voagejan'ny ahiahy sy ny harena ary ny fahafinaretan'ny fiainana mandalo ka tsy mahavanom-boa. 15Ny latsaka tamin'ny tany tsara kosa dia izay mahaheno ny teny amin'ny fo tsara sy lavorary, ka mitana azy, ary mamokatra amin'ny faharetana.
Mahaiza mihaino mba hamonjena anao !
Mampieritreritra ny filazana ny voa nafafy any amin'ny toerana samihafa tsy tokony hamafazana akory, araka ny voalazan'ny fanoharana. Ny famafazana voa ho an'ny mpamboly dia tokonv ho any amin'ny tanv efa voaomana. Ny mpamafy koa tokony ho olona efa mahafantatra ny hataony. Mazava kosa anefa ny hafatra tiana hampitaina amin'izao fanoharana izao satria ny mpamafy, dia olona tsy mifìdy tany amafazana. Tena mahalasa saina ny fiheverana, fa afafy nv voa, na amin'nv toerana fambolena na tsia, ary tsy amin'ny tanv efa voavoatra sv vonona ihany akory no amafazana azy. Nafafy tamin'nv toerana efatra samihafa àrv ny voa. ka ireo voalaza ireo ny vokanv. Raha ambara fa ny tenin' Andriamanitra ny voa afafv. ary ny mpitory no mpamafy. ny olona mandray ny tenv no tanv amafazana. dia hita miharihaiy fa tsy mitovy velively nv fandraisan'ny olona izav hafafy aminy. Tsy ny voa no tsy mitovy. tsy miankina amin'nv mpamafy fa miankina amin'ny tany amafazana ! Tsy mampitovy nv vokatra ny toe-tsain'nv mpihaino, ny faharesen-dahatra ao aminy, nv tenv samy manana ny tianv (jereo Asa 17, 32- 34). Ny fampianaran'nv Tompo anefa dia mampitovy ny olona eo anatrehan'Andriamanitra izany hoe tianv raha mandrav nv tenin'Andriamanitra avokoa ny olona rehetra. Marobe ny sakana tsy ahazoan'nv olona mandray ny tenin'Andriamanitra mba haniry sy hitera-boka-tsoa eo amin'ny fìainany: ny asan'i satana; ny fiahiana loatra ny fìainana sy ny maro hafa koa. Sakana tsy ananantsika finoana izany, sady misakana ny famonjena tsy hisitrahantsika.
Fanontaniana:
Inona ny fomba ahaizanao mihaino ny tenin' Andriamanitra ka hitera-bokatra eo amin'ny fiainanao izany?